Kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot info@inbeauty.hu
GYAKORI KÉRDÉSEK
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Készpénzben utánvéttel: a fizetés a csomag átvételekor a futárnál történik.
Kártyával: közvetlenül a vásárláskor Visa, Mastercard kártyával
Fizetéskor kiválaszthatod a kívánt fizetési módot. A biztonságos vásárlási élmény biztosítása érdekében minden fizetést biztonsági ellenőrzésnek vetünk alá.
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség 12.000,-Ft felett ingyenes (Magyarországon belül). Egyéb esetben: Csomagpontra 1.200,-Ft, házhoz szállítással 1.990,-Ft
Mikor lesz a rendelésem kiszállítva?
Amennyiben a termék raktáron van termék, úgy 1-3 munkanapon belül átadjuk a terméket a futárnak, vagy elvisszük a csomagpontra.
Milyen futárcégeket használtok?
Csomagod gyors kézbesítéséről a MPL, valamint a FoxPost gondoskodik.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A rendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt kapsz. A rendelés feladása után pedig kapsz egy üzenetet a küldeményről a nyomkövetési számra mutató linkkel.
Rossz címet adtam meg a rendelésemen, mit tegyek?
Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről, mit tegyek?
A termékeim sérülten érkeztek, mit tegyek?
Bár a termékeket csomagolás előtt gondosan megvizsgáljuk, előfordulhat, hogy hibás terméket kapsz. Ebben az esetben természetesen jogosult vagy a termék cseréjére.
Ha sérült terméket kapsz, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@inbeauty.hu e-mail címen a csomag átvételétől számított 48 órán belül. Az üzenetbe kérjük, írd be a rendelési számot és csatolj minél több fotót a sérült termék(ek)ről. E-mailben tájékoztatunk róla, hogy hogyan fog a csere végbemenni.
Hol van a számlám?
A papírfelhasználás csökkentése érdekében a rendelésekhez nem csatolunk nyomtatott számlát. A küldemény kézhezvétele után elektronikus úton, e-mailben küldjük a számlát. Ha nem kapod meg, kérjük jelezd ezt az info@inbeauty.hu e-mail címünkön, és egy későbbi időpontban elküldjük neked a számlát.
Bruttó vagy nettó árak vannak az oldalon?
Mivel csak magánszemélyeket szolgálunk ki, így az árainkat is bruttóban jelenítjük meg az oldalon.
Rendelhetek cégként?
Nem. Jelenleg csak magánszemélyeket tudunk kiszolgálni, a későbbiekben lesz rá lehetőség.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
A megvásárolt termékeket haladéktalanul, de legkésőbb a visszavonási értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni. A termékeket sérülés nélkül, nem használtan, azonos mennyiségben, eredeti csomagolásukban kell visszaküldeni.
El kell küldened számunkra a kitöltött termék visszaküldési űrlapot. Töltsd le az űrlapot a számítógépedre, töltsd ki és csatold az üzenethez. Üzenetedet nem dolgozzuk fel a kitöltött űrlap nélkül. A termékek visszaküldésének költsége (postaköltség) téged terhel.
Mikor és hogyan kapom meg a visszatérítést?
Miután elküldted a termékvisszatérítési űrlapot, megadjuk a címet, amire visszaküldheted a terméket. A termékek kézhezvétele után e-mailben értesítünk a termékek átvételéről és jóváírjuk a visszatérítést.
A visszatérítés határideje 21 nap. A visszatérítést a termékvisszaküldési űrlapon megadott bankszámlára utaljuk.
Visszatérítitek a szállítás díját?
Nem, a termékek visszaküldésének postaköltsége a vásárlót terheli.
Mennyi garancia van a termékekre?
Termékeinkre a vásárlástól számított 1 év garanciát vállalunk. A garancia nem terjed ki a helytelen használatból eredő hibákra, törésre. Kérjük küldj videót a hibajelenségről, hogy minél előbb elkezdhessük az ügyintézést. A videó megtekintése után e-mailben tájékoztatunk a következő lépésről.